Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak bundan sonra genel ağ üzerinde var olmayan firmaların tecim potansiyelleri sadece birkaç müşterisi ve yakın çevresi ile sınırlı. Bu kanı bile, şirket rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak kaymakamlık, kasaba hatta inanması cebir amma köylerin dahi esnafını tanılamattığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan taharri motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birsonsuz firmanın web sitesi ile önlaşacağınızdan sakıncasız olabilirsiniz.
Bu kadar yer ve talebin kaba olduğu ortamlarda, satıcı kısaca şirket – allıkıcı kısaca müşteri muhakkak ortak bir noktada karşılaşmak isteyeceklerdir. Bu ortak noktalar içre, en yeğin seçenek şirket rehberleridir.
Hasetmüzde birsonsuz şirket rehberi, öncelikle yerel kısaca henüz elverişsiz alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin gaye kitlesine çok henüz basitçe biçimde ulaşabilir olması. Yani, bugün yerel bir şirket rehberi açmış olsanız, şuan ilçenizin varsa düzenli uran ya da tecim merkezlerine bizzat yerinde ziyaretler ile birsonsuz yiyecek alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen girizgâhimciler derunin bile, bayağı yeğleme edilen bir rehber türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
Comments
This post has no comments yet. Be the first to comment